Česká máma 2014
Středa, 24.9.2014
Značka EXIM TOURS (MANGO CLUB) byla nominována v anketě o nejoblíbenější značky a produkty pro děti Česká máma 2014 v kategorii Cestovní kancelář pro rodiny s dětmi. Právě dstartoval 3. ročník ankety o nejoblíbenější značky pro malé děti
Od 1. září až do 31. října běží internetová anketa Česká máma o nejoblíbenější značky, produkty a prodejce zboží pro kojence, batolata a předškoláky v České republice. Na stránce www.ceskamama.cz se mohou hlasující maminky zapojit a vybrat tak například nejoblíbenějšího prodejce dětského oblečení, obuvi či hraček, ale i výrobce dětského nábytku, kosmetiky či časopisu pro rodiče. Výsledky ankety a jednotliví vítězové kategorií budou zveřejněny 30. listopadu 2014 na stránkách ankety.
Kategorií, ve kterých hlasování na internetu probíhá, jsou dvě desítky, přičemž maminky hlasují v 19 kategoriích a poslední kategorii – Výrobek roku – nominuje a zvolí odborná porota týmu Česká máma.
„Maminky se pro své děti snaží vybrat vždy to nejlepší. Jsou ale opatrné a k výběru je už tak často nepřiměje reklama, velmi sází především na doporučení ostatních maminek. Projekt Česká máma tedy vznikl hlavně proto, aby zde maminky mohly sdílet své zkušenosti s konkrétními značkami a pomoci tak ostatním maminkám při koupi značek a produktů pro své nejmenší,“ říká autorka myšlenky ankety Česká máma MUDr. Zuzana Ludvíková, která se mezi maminky s malými dětmi pohybuje každý den.
Zatímco v roce 2012 bodoval v kategorii dětského oblečení oděvní řetězec C&A, o rok později zvítězil mezi hlasujícími konkurent H&M. Podobně v kategorii Kaší a mléčných výrobků zvítězila v roce 2012 značka Sunar, o rok později získala prvenství značka Hami. Ve většině kategorií se ale vítězové na prvních místech nemění a odrážejí tak dlouhodobou spokojenost maminek s danou značkou. V dětské kosmetice tak například vítězí značka Nivea, v pomůckách pro krmení značka Avent a u hraček pro kojence a batolata je to značka Fisher Price.
Hlasovat lze jednoduše na internetu (www.ceskamama.cz) zaškrtnutím značky, kterou maminka v dané kategorii pro své dítě preferuje. Hlasovat bude možné také na veletrhu her a hraček FOR TOYS, který se bude konat na výstavišti v pražských Letňanech od 2. do 5. října 2014. Každý hlasující, který se do ankety zapojí (zanechá svou emailovou adresu), se může zúčastnit soutěže o věcnou finanční cenu ve výši 10 000 Kč a balíčky s produkty značky NIVEA v hodnotě 1 000 Kč.
Více informace o projektu a hlasování naleznete na www.ceskamama.cz a na Facebooku Česká máma.
Mediálními partnery soutěže jsou: www.odmaminky.cz, www.ententyky.cz, www.strollering.cz, www.fortoys.cz a www.ostrovobjevu.cz.